سفارش سقف متحرك سفارش سقف متحرك

سایبان برقی متین

سقف متحرك براي تراس

نصب سقف متحرك براي تراس جمع شونده يكي از گزينه ‌هاي مورد توجه صاحبان خانه و مديران هتل و رستوران است. دليل اصلي اين است كه بتوانيد بدون نگراني از آب و هوا از فضا هاي بيروني خانه يا كسب و كار خود لذت ببريد.

فضاي قابل استفاده بيشتر با سقف متحرك

سفارش سقف متحرك براي تراس ها يكي از بهترين راه حل ها براي افزايش فضاي قابل استفاده كسب و كار يا خانه بدون نياز به كارهاي ساختماني عمده است.

از آن جايي كه اين سيستم ها كاملاً هرمتيك هستند (مقاوم در برابر باران، باد و تغيير دما) ما راحتي كامل را در تمام طول سال با خريد سقف متحرك پارچه اي تضمين مي كنيم.

نور طبيعي بيشتر با انتخاب سقف متحرك

مي توان با نصب سقف هاي متحرك جمع شونده در پاسيو هاي داخلي و ساير فضا هايي كه امكان دسترسي مستقيم نور طبيعي به داخل خانه يا محل كار را فراهم مي كند، ورودي هاي بزرگي از نور طبيعي ايجاد كرد. علاوه بر اين، باز كردن سقف متحرك براي تراس، تماس كامل با فضاي باز را باز مي‌گرداند، بنابراين روشنايي با نور طبيعي در اولويت باقي مي‌ ماند.

افزايش فروش در پاييز و زمستان با وجود سقف متحرك

سايبان هاي داراي سقف جمع شونده به شما انعطاف پذيري بيشتري مي دهد تا فضاي بيروني خود را در زمستان ببنديد و با ايجاد فضايي گرم و دنج، مشتريان را به خود جذب مي كند.

هم چنين وقتي در فصل تعطيلات در داخل خانه شلوغ مي شود، از تراس خود استفاده كنيد تا مهمانان بيشتري را در خانه خود جاي دهيد!

 


ادامه مطلب: سقف متحرك براي تراس

مطالب پيشنهادي: شيشه گيوتيني

خدمات و محصولات سايبان متين:

سايبان برقي | پنجره گيوتيني | شيشه گيوتيني | 

شما مي توانيد براي مشاوره و خريد با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02122361050

02122361051

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/28 ساعت: ۱۴ توسط:saybun :